حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

حسنا دلبر مامان

آی جوجه

1393/6/10 9:52
653 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم چون تو خیلی ریزه میزه و خیلی تند وتیز هستی ماشاءالله من همیشه بهت میگم آی جوجه دوست داشتنی من که دیروز (93/06/09) وقتی من بهت گفتم آی جوجه تو خیلی سریع چند بار تکرار کردی آ  ج و جی .

وای که چقدر خوردنی شده بود من و بابایی دو تایی دویدیم طرفت که همونجا بخوریمت که تو فهمیدی ما خیلی ذوق کردیم و ناز کردی دیگه نگفتی تا اینکه باز که داشتی واسه خودت بازی می کردی دیدیم داری می گی آ جوجه آ جوجه.آی مامان فدای جوجه دوست داشتنیش بشه.

پسندها (3)

نظرات (3)

ツ دختربهاری
11 شهریور 93 12:25
سلام ممنون که بهم سرزدید باافتخار لینکتون کردم
مینا
16 شهریور 93 9:47
شما خیلی خوشمزه اید. آخه من در تعجبم چرا تا حالا خورده نشدید.
مامان آسیه
2 اردیبهشت 94 14:52
سلام عزیزم ان شا الله بسلامتی مراقب خودت باش بهم سربزن