حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

حسنا دلبر مامان

شیرین زبونی های حسنا جون

1394/6/16 1:09
646 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که از خواب بیدار شدی حالت خیلی خوبه دوست داری بازی کنی و شلوغ کنی وقتی داشتیم نهار میخوردیم به مامانی گفتی خودم منظورت این بود که خودت میخوای غذا بخوری و ما هم قاشق رو دادیم دستت تا خودت غذا بخوری خوشگل خاله خیلی ناز غذا میخوردی دیدنی شده بودی و مواظب بودی زمین نریزه ولی وقتی میریخت رو لباست من گفتم حسنا نگاه کن کثیف کردی بعد از چند دقیقه حرف منو تکرار کردی و گفتی (بای کثیف شد ییخت زمین) یعنی وای کثیف شد ریخت زمین یا وقتی دوست داری بری حیاط میایی و به من میگی (حاله میریم حیاط توپ بازی) یعنی خاله بریم حیاط توپ بازی و وقتی میری حیاط میگی (انان بیا) یعنی باران بیا و خیلی دوست داری با باران بازی کنی عزیزم همیشه آرزو میکنم  مثل بچگیات شاد باشی

پسندها (5)

نظرات (2)

همراه رایانه
16 شهریور 94 11:04
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
مامان آنیسا
9 مهر 94 12:05
ایول به خوشکل خانم منظم و تر وتمیز