حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

حسنا دلبر مامان

نام گذاري

1393/2/17 13:34
281 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

گلم وقتي تو هنوز تو دل من بودي و نميدونستم دختري يا پسر ،

يه روز خيلي دلم خواست كه اين موضوع رو بفهمم كه جنسيت تو چيه.

در نتيجه سريع رفتم سراغ قرآن و نيت كردم

كه اگر اسم دخترانه در اون صفحه اي كه باز شد پيدا كردم تو احتمالاً دختري و بالعكس.

قرآن رو بوسيدم و باز كردم ،آيات رو خوندم و به كلمه حسنا رسيدم ،

خيلي خوشحال شدم پس نازنين من دختره ،

همدم مادر و دلبر پدر.همونجا دلم خواست كه اسم تو رو حسنا بگذاريم

كه انشاءالله مثل اسمت نيكو و نيكوكار باشي.

البته باباييت خيلي اصرار داشت كه اسم تو رو فاطمه و يا زهرا بگذاريم

كه من به دليل زياد بودن اين دو اسم در فاميل مخالفت كردم.

اميدوارم يه روزي منو به خاطر اين موضوع مواخذه نكني .

چون من و بابايي سر اينكه اسمتون رو فاطمه بگذاريم يا حسنا ،

اين دو اسم رو نوشتيم و لاي قرآن گذاشتيم و بر خدا توسل كرديم .

سه بار اسم حسنا اومد درنتيجه اسم حسنا براي تو انتخاب شد.

كه در روز هفتم پس تولدت باباجون (باباي بابا) پس از گفتن اذان

و اقامه در گوش هاي تو اسم تورو گذاشت.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جکي چان
15 اردیبهشت 93 20:02
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! www.jakichan.mihanblog.com ------