حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

حسنا دلبر مامان

اولین سفر مشهد حسنا جون

1393/10/14 8:28
626 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عزیزم چند سالی بود که قسمت نمیشد بریم مشهد تا بتونیم حرم مطهر امام رضا علیه السلام رو زیارت کنیم

و این موضوع خیلی مارو ناراحت کرده بود و همش احساس می کردم که نکنه آقا دوست نداره ما بریم زیارت

خلاصه 30 ام صفر امسال که روز شهادت امام رضا علیه السلام بود ازیشون خواستم که ما رو به حرم

مطهرشون دعوت کنند باورم نمیشد دو روز طول نکشید که خاله سمیرا(خانم دوست بابا) زنگ زد و از ما دعوت

کرد که با اونها بریم مشهد .ما هم ناباورانه درحالیکه فکر میکردیم نمیشه قبول کردیم

غافل ازینکه اینبار آقا به خاطر دخترم مارو دعوت کرده بود.

خلاصه دخترم این اولین سفر تو به مشهد مقدس بود

دخترم واقعا از امام رضا به خاطر این دعوتشون ممنونم چون سفر فوق العاده ای بود

چون نه تو اذیت شدی نه ما تازه به همگی هم خیلی خیلی خوش گذشت

تو هم تونستی ضریح امام رو زیارت کنی

دخترم تو حرم امام اونقدر بهت خوش میگذشت که نگو اونجا که ماشاءالله خیلی بزرگه و تو عاشق دویدن

همش اینور و اونور می دویدی و گوشی های مردمو جمع می کردی می آوردی

و بابای بیچاره مجبور می شد دونه دونه گوشیای مردمو بهشون پس بده

یا می رفتی با مردم دالی می کردی

ضمنا چون تو حرم دیده بودی مردم برای احترام عقب عقب راه می رند یاد گرفته بودی

و تو خونه عقب عقب می رفتی

دختر نازنینم چون تو کلا خیلی پر جنب و جوش و کنجکاو هستی من گاهی بهت میگم آی شیطون

چند روز پیش من مشغول کاری بودم و تو داشتی یکی وسایل باباتو بر میداشتی آروم

به خودت گفتی آی شی طون که کم مونده بود بخورمت

نمیدونم چرا تو اینقدر دوست داری که هرچی من میگم بهت رو بگی ولی هرچی که بهت چیزی رو یادم میدیم اهمیت نمیدی و نمیگی

مثلا من همش بهت میگم شیرین مامان و تو در حال راه رفتن هی میگی (دیدین=شیرین)

یا من بهت میگم عزیزم =بعضی وقتها به خودت میگی عزیزم

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان مینای آرتین
15 دی 93 13:45
زیارت قبول خوشگل خاله... ماشالله خانم کوچولوی شیطون... عززززززززیزم داری شیرین زبون میشی... خاله قربونت کوچولو خانم
❈ Kosar❈
15 دی 93 13:54
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان عاطفه
17 دی 93 12:40
سلام زیارتت قبول جوجه طلا
مامان مریم
23 دی 93 17:07
سلااام به به زیارت قبول همیشه به زیارت و سیاحت اتفاقا منم همش تو فکرم که چرا مشهد قسمتمون نمیشه... 1.5 ساله نرفتیم... خیلی دلم تنگ شده... ما رو دعا کردی جوجوی خاله؟ هزار ماشاالله روز به روز خانوم تر خاله خونه ما هم بیا خوشحال میشیم