حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

حسنا دلبر مامان

كارهاي جديد

1393/4/18 10:19
566 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم اين روزها احساس مي كنم خيلي بزرگتر و فهميده تر شدي

چون خيلي چيزهايي رو كه بهت ميگم مي فهمي و انجام ميدي مثلاً دوتايي با هم توپ بازي مي كنيم

من توپ رو طرف تو مي اندازم و تو به طرف من (مفهوم بازي رو ميدوني)

يا وقتي توپ ميفتي اونور بهت ميگم ماماني برو توپو بيار يه اخم مي كني به معني چرا من؟بعد ميري مياري.

نازنينم ديروز براي اولين بار به محض اينكه گفتم باي باي كن دستاتو به حالت خداحافظي بالا اوردي .

قربون دختر باهوشم برم.

اين روزا شديدا عاشق سيب هستي وقتي اسم سيب مياد اونقدر نق ميزني كه نگو

(يعني زود باشين برام بيارين)

راستي دخترم ديروز دندون هاي هفتم و هشتمت هم بيرون اومدند و دخترم شيرين تر از قبل شد.

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مهزاد مامان عرفان
18 تیر 93 10:49
عزیزم سلام دندونای نو مبارک گلم. بازی دلچسبه مامانی. خصوصا که با مامان مهربون باشه. عزیزم خب دخترمون سیب دوست داره بهش بده. یه رسم قدیمی میگه سیب مفهوم مادرشوهر رو داره.احتمالا مادرشوهرشو خیلی دوست خواهد داشت
مامان محمدین
20 تیر 93 2:01
دختر گلم اولین حضور وجود پاکت تو ماه خدا مبارک باشه عکسا هم زیبا بودن ،دیدم دست خاله جونشم درد نکنه در پناه خدای عااااااااااااااااشق سلامت باشید
مامان آنیسا
2 مرداد 93 7:33
ناناز خانوم خوشکل
pany
18 مرداد 93 14:02
وبلاگ قشنگی داری خدا حسنا جونو حفظ کنه منم یه نینی تو راه دارمو براش یه وبلاگ درست کردم اگه دوست داشتین به وب ما هم سر بزنین وبرا تبادل لینک بهم خبر بدین ممنون میشم
مامان پسرا
21 مرداد 93 1:29
یا حبیب سلااااااااااااااااام ای جااااااااااااانم فدات شه خاله قربونت برم من ااااااااااالللللللللللللللللهی می گم زینب بانو، این مهزاد خانم ، مامان عرفان، راست می گه ! بهش سیب بده بذار دخترم از الان مادرشوهرش رو دوست داشته باشه!!!!!!!!!!!! ای قربونت بره مادرشوهر حالا این گلا رو گذاشتی که چی بشه زینب بانو! دخترمون که گل رو هم از زیبایی انداخته! فداش شه خاله مراقب دلت و دل دخترمون باش یا علی