حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

حسنا دلبر مامان

براي دخترم

1393/2/16 14:06
264 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

به نام آنكه تمام هستي ما در دست اوست.

دختر نازنينم برات مي نويسم  البته  8 ماه و 4 روز پس از تولدت.

اميدوارم اين تاخير رو بر من ببخشي ولي خستگي و گريه هاي بي امان تو و نداشتن اينترنت مزيد علت بوده.

عزيزم تقريبا مهر ماه سال پيش بود كه من و بابا niniweblog.com تصمصم گرفتيم

كه صاحب دردانه اي  niniweblog.com بشيم كه زندگي مون رو شيرين تر كنه در نتيجه دست به دعا برديم و تورو از خدا هستيم.

كمي ازين تصميم نگذشته بود كه ما تصميم گرفتيم تا بچه نداريم

براي سومين بار در اربعين به زيارت كربلا برويم كه من در پي مقدمات سفر به پيش دكتر رفتم

كه فهميدم تو كوچولوي نازم تو دل من هستي .

ولي ما از رفتن صرفنظر نكرديم دخيل امام حسين شديم

و تو رو به ايشون سپرديم اما به كسي اين موضوع رو نگفتيم كه مارو از رفتن پشيمون نكنند.

خلاصه ما اربعين در شلوغي جمعيت ميليوني زائران امام راهي كربلا شديم .

و در واقع بوجود آمدن تو با زيارت مولايمان قرين شد.

و من اين را به فال نيك ميگيرم كه انشاالله تو شيعه خوبي براي ايشون باشي.

نيك و نيكوكار مثل اسمت.

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهيد
16 اردیبهشت 93 11:32
خاله جون وبلاگت مباركت باشه ايشاله روزهاي خوبي در پيش داشته باشي و مامانت خاطرات خوب برات بنويسه عزيزم چه عكس خوشگلي ----- ممنون خاله جون سلامت باشي انشاالله يه روزي ما براي ني ني تو بنويسيم